Kayıt İçin Gerekli Evraklar

“KAYITLAR 19 - 23 AĞUSTOS 2019 TARİHLERİ ARASI AYVANSARAY YERLEŞKESİNDE YAPILACAKTIR.”

2019 ÖSYS Yerleştirme Sonuç Belgesi
Lise Diploması: Kayıt esnasında lise diplomasının aslı veya geçici mezuniyet belgesinin aslı getirilmelidir. Lise diploması yerine “Geçici Mezuniyet Belgesi” dışında hiçbir belge kabul edilmemektedir. Diploma kayıp ise mezun olunan okuldan yeni tarihli “Kayıp Belgesi” getirilmelidir. Başka bir üniversitede Lisans okuyup Önlisans programına kayıt olacak öğrenciler üniversiteden alınacak onaylı öğrenci belgesi ile kayıt olabilir.
Nüfus Cüzdanın Fotokopisi
6 adet Vesikalık Fotoğraf (son altı ay içinde çekilmiş) (Her fotoğrafın arkasına öğrenci isim soy ismi yazılmalıdır.)
İkametgâh Belgesi (Muhtarlık ve E-devlet üzerinden alınan ikametgah belgeleri yeterlidir.)
Askerlik Durumu Belgesi (1996 ve üzeri doğum tarihli öğrenciler kayıt esnasında Askerlik durumuna ilişkin belge getirmek zorundadır.)
Adres ve Bilgi Formu (web sitesinden çıktı alınabilir veya kampüste doldurulabilir indirmek için tıklayınız.)
Adli Sicil Belgesi (Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri, Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği ve Uçak Teknolojisi bölümleri için gereklidir. E-devlet üzerinden alınan adli sicil belgesi yeterlidir.)
Sağlık Raporu (Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri, Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği ve Uçak Teknolojisi bölümleri için gereklidir.)

• Adayların, kayıt için bizzat başvurmaları gerekir. Posta ile kayıt yapılmaz. Haklı ve geçerli mazereti olanlar bunu belgeledikleri takdirde vekâlet yoluyla kayıt olabilirler.
• Kayıt için ASLI istenilen belgelerin sureti veya fotokopisi kabul edilmeyecektir.
• Belirtilen yasal kayıt süresi içerisinde başvuruda bulunmayanlar, bu haklarından vazgeçmiş sayılırlar.

 

Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği

o Adayların, havalimanı giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir Adli Sicil Kaydı bulunmamalıdır.
o Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu alma zorunluluğu bulunmaktadır. (işitme kaybı/ eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb).
 

Uçak Teknolojisi

o Adayların, havalimanı giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir Adli Sicil Kaydı bulunmamalıdır.
o Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu alma zorunluluğu bulunmaktadır. (renk körlüğü, işitme kaybı/eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb)
 

Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri

o Bu programa alınacak öğrencilerin Adli Sicil Kaydı’nın bulunmaması gerekmektedir.
o Bayanlar için 1.60 – 1.80m arası boya sahip olma şartı bulunmaktadır. Ağırlığı, boy uzunluğunun son iki rakamından en çok 5 kilogram fazla veya 15 kilogram eksik olabilir.
o Erkekler için 1.70 – 1.90m arası boya sahip olma şartı bulunmaktadır. Ağırlığı, boy uzunluğunun son iki rakamından en çok 5 kilogram fazla veya 15 kilogram eksik olabilir.
o Kabin memuru üniforması giyildiğinde vücudun görünen yerlerinde dövme, yara izi vb. bulunmamalıdır.
o Adayların sağlık durumlarının uçuşa elverişli olmaları gerekmektedir. Sivil Havacılık Genel Müdürlüğünce yetkilendirilmiş aşağıdaki sağlık kurumlarından sağlık durumlarının uçuşa uygun olduğuna dair rapor almaları gerekmektedir. Sağlık raporu alınacak kurumlar aşağıda belirtilmiştir.
o Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programı için Sağlık Raporu alınacak Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından yetkili sağlık kuruluşları için tıklayınız.

Öğrenim ücretleri için üç farklı ödeme seçeneği mevcuttur;

1) Nakit Ödeme

o Nakit ve banka havale, eft işlemi ile ödeme yapılmaktadır. Peşin ödemede öğrenim ücreti üzerinden %6 nakit ödeme indirimi yapılmaktadır.
o Nakit ödeme yapılırken dekontun açıklama kısmına öğrencinin isim, soyisim ve vatandaşlık numarası yazılmak zorundadır.

 

 

NAKİT ÖDEME İÇİN BANKA BİLGİLERİ

AKBANK – SİRKECİ ŞUBESİ 

TR94 0004 6000 8088 8000 0839 79

ALBARAKATÜRK – ALİBEYKÖY ŞUBESİ 

TR80 0020 3000 0369 3384 0000 01

YAPI KREDİ

TR83 0006 7010 0000 0052 5707 61

İŞ BANKASI – KARAKÖY ŞUBESİ 

TR55 0006 4000 0011 0280 6442 69

 

2) Kredili Mevduat Hesabı (KMH) Açtırma

o Kayıt döneminde kampüsümüzde bulunan anlaşmalı olduğumuz Albaraka, İş Bankası, Akbank ve TEB bankalarından faizsiz ve masrafsız Kredili Mevduat Hesabı açtırarak kayıt esnasında 1 peşin ve 9 eşit taksitle ödeme yapılmaktadır.
o Peşinatın kayıt sırasında yatırılması ve kayıt anında öğrenci veli/kefilinin de hazır bulunması gerekmektedir.
o Banka yoluyla taksitlendirme yapacak velilerimizin hesap açılışında, E-DEVLET şifresi ya da işyeri sahibi ise vergi levhası fotokopisi gereklidir.
o İstanbul dışından ödeme yapmak isteyen velilerimiz eğitim bedellerinin üniversitemizden teyit ederek, en yakın Albaraka Türk Şubesi’nden ödemeyi gerçekleştirebilir.

 

3) Kredi Kartı ile Ödeme

o Kredi kartı ile 9 eşit taksit şeklinde ödeme yapılmaktadır. (World, Bonus, Maximum, Paraf, Akbank, Finansbank, HSBC, Ziraat)

 

Ücret tablosu için tıklayınız.

 

*Yüksek Öğretim Kurulu’nun aldığı karar gereği öğretim ücretleri nakit olarak tahsil edilememektedir. Bu nedenle kayıt sırasında kurumumuz bünyesinde hizmet verecek olan banka gişesinden üniversitemizin hesaplarına ücretinizi ödeyerek dekontunuzla birlikte Mali İşler Birimi’ne başvurmanız gerekmektedir.